contact   naar heemkundenispen.nl Nispen Remembers 75 jaar bevrijding Home Home

Sponsors

Onze activiteiten ter gelegenheid van 75 jaar bevrijding Nispen en met name de verhalenroute Nispen Remembers komen mede tot stand door de (financiële) bijdragen van Oranje Stichting Nispen, Stichting Bewonersplatform Nispen en Stichting Cultureel Nispen.

Home  >  Partners  >

Met dank aan

Lia Augustijn-Braat, Loes Gommeren-van Eekelen Jo Hereijgers-Antonissen en Frans Hielkema voor aanvullende foto’s en documenten voor de verhalenroute.

Inge Aerden, Sigrid Bakkers, Henk Baselier, Eric Borghouts, Sandra Machielsen-Buijk, Maurice Machielsen, Jolanda Naalden-Uijtdewilligen, Wiebe Naalden, Tijn Raats en Stijn van Wesel voor het inspreken van de teksten.

Alle bewoners die zo vriendelijk zijn geweest om ons gelegenheid te geven voor het plaatsen van de borden.

#top

Contact     Over deze site     Volg ons